Implicitor – mjerenje podsvjesnih reakcija

Znate li što kupci misle o Vašem brandu? A znate li kako ga podsvjesno doživljavaju?

Mišljenje kupaca o određenom brandu može se ispitati različitim istraživanjima i anketama. No, govore li ljudi ono što misle? Ne uvijek.

Čak i kad je odgovor na ovo pitanje potvrdan, postavlja se sljedeće – misle li ono što podsvjesno doživljavaju?

Svaka ljudska reakcija dijeli se na tri faze:

  1. Prepoznavanje
  2. Implicitna reakcija
  3. Eksplicitna reakcija

Eksplicitne reakcije su ono što dobivamo klasičnim istraživanjima. Implicitne reakcije – one koje se nalaze u podsvijesti samih kupaca, dobivamo pomoću posebnih algoritama koje koristi Implicitor.

Što je Implicitor?

Implicitor je složeni softver strukturiran kao test koji u nekoliko faza ispituje podsvjesne asocijacije ispitanika na određene podražaje. Pitanja se mogu modificirati prema potrebi, ovisno o tome što želite ispitati.

Pomoću Implicitora mjerimo:

  • Smatraju li kupci Vaš brand ekskluzivnim ili pristupačnim
  • Imaju li povjerenje u kvalitetu Vašeg proizvoda
  • Vezuju li Vaš brand uz moderne ili tradicionalne vrijednosti
  • Kolika je želja za proizvodom kod kupaca, a kolika je namjera kupnje
  • Kako reagiraju na Vaše cijene (u kolikoj mjeri cijena odgovara proizvodu)
  • Kako reagiraju na određene vrste CTA polja
  • Koliko je učinkovita Vaša TV reklama, oglas, pakiranje ili marketinški materijali (podsvjesna reakcija prije i nakon izloženosti marketinškom sadržaju)

Drugim riječima, provjerava se vide li kupci zaista Vaš brand na način na koji ga Vi želite plasirati. Mjerenjem reakcije nakon određenog podražaja, softver prepoznaje implicitne asocijacije.

Kako mjerimo?

Ispitanici dobivaju upitnik u kojem se od njih traži da biraju između pozitivnih i negativnih asocijacija u odnosu na zadani pojam. Asocijacije su odabrane prema onome što se za određeni brand ili proizvod želi testirati (npr. moderno, inovativno, zdravo, ukusno, kvalitetno, obitelj, sigurnost, želim, kupujem i sl.) i uvijek su ponuđene u dvije oprečne varijante.

Reakcije ispitanika, odnosno odabir pozitivne ili negativne asocijacije te brzina njihovog odgovora mjere se i uspoređuju u situacijama kad ispitanici nisu izloženi nikakvom dodatnom stimulusu, te kada su vizualno izloženi brendovima i proizvodima, kao na videu:

Dok ispitanici odgovaraju na pitanje, slika (obično logo odabranog branda) nakratko se pojavi u sredini ekrana, preko samog pojma. Ova slika utječe na njihovu implicitnu odluku, odnosno na brzinu njihovog odgovora.

Koje podatke Vam pruža Implicitor?

Rezultati se mogu dodatno filtrirati prema različitim lifestyle podacima (demografski podaci, dob, spol, lokacija, te psihografski podaci kao što su najdraža glazba, najdraže jelo, shopping navike, hobiji i sl.)

Filtere za test možete sami birati prema vlastitim preferencijama.

U izvještaju dobivate detaljan pregled rezultata prema odabranim filterima.

Koje su prednosti Implicitora?

  • Nema troškova organizacije prostora i dovođenja ispitanika – testovi se vrše online, a ispitanici trebaju samo računalo i pristup Internetu
  • Nema ograničenja po pitanju broja ispitanika
  • Možete sami provesti istraživanje
  • Test je istovremeno anketa i neuromarketinško istraživanje

Dodatni benefiti

Agencije za istraživanje tržišta ostvaruju:

  • Posebne partnerske uvjete
  • Ekskluzivu za određene brendove ili tržišta
  • White Label software

Implicitor metoda kombinira se sa sljedećim neuromarketinškim alatima:


Imate li pitanja??
KONTAKTIRAJTE NAS
ili nazovite +385 91 293 55 55