Istraživanje ponašanja kupaca

1% više vremena koje kupci provedu u trgovini povećava prodaju za 1%.

Što pokreće Vaše kupce?

Bilo da imate svoju trgovinu ili brend koji plasirate, organizacija prostora prodavaonice i pozicija proizvoda u velikoj mjeri utječu na način na koji kupci percipiraju Vaše proizvode i time utječu na samu prodaju.

Kako bi se postigla optimalna organizacija prostora u kojemu se kupci mogu ugodno kretati i kako bi se proizvodi postavili na strateški najbolje pozicije, potrebno je prvo upoznati ponašanje kupaca u prostoru. Putem naših alata možete pratiti kretanje kupaca kroz prodavaonicu općenito, ili zasebno za svoj brend.


Praćenje ponašanja kupaca

Naš softver za praćenje ponašanja kupaca mjeri sljedeće:

  • Smjer kretanja kupaca kroz prodavaonicu
  • Najposjećenija i najmanje posjećena mjesta
  • Vrijeme zadržavanja kupaca na određenim mjestima
  • Broj ljudi koji posjećuju prodavaonicu u određenom periodu
  • Sveukupno vrijeme zadržavanja kupaca u prodavaonici

Pomoću kamera postavljenih na strateška mjesta, softver izrađuje heat mape kretanja kupaca.

VAŽNO: Kamere ne snimaju lica i ni na koji način ne bilježe identitet kupaca. Praćenje kretanja kupaca putem ovog softvera potpuno je u skladu s novim GDPR-om.

Heat mape koje softver izrađuje prikazuju podatke koji se mogu dodatno filtrirati prema odabranom periodu. Rute kretanja kupaca također se mogu prikazivati više ili manje detaljno.

Prema dobivenim podacima otkrivamo:

  • Najatraktivnija mjesta u prodavaonici
  • Nedovoljno dostupna ili zapostavljena mjesta
  • Eventualne “mentalne prepreke” koje ometaju kretanje kupaca

Posebna funkcija softvera vezana je uz redove pred blagajnama. Ova funkcija prikazuje:

  • Broj ljudi koje stoje u redovima u određenim periodima
  • Prosječno vrijeme potrebno da se kupac posluži na blagajni
  • Broj ljudi koji napuste red (ako ih ima), i vrijeme čekanja nakon kojeg su ga napustili
  • Broj potrebnih radnika na blagajnama u određenim periodima

Podaci iz softvera pomažu nam strateški organizirati prostor i odabrati poziciju proizvoda koje želimo posebno istaknuti, a samim time i optimizirati prodaju.

Analiza prodajnih rezultata

Kako pratite prodaju svojih proizvoda, prodaju u pojedinoj prodavaonici i općenito?
Ako prodaja određenih proizvoda ide bolje ili lošije, znate li razlog?

Puno različitih čimbenika utječe na prodaju, a među najvažnijima su izloženost proizvoda kupcu i dostupnost na polici.

Najbolji uvid u tijek prodaje i sve što utječe na istu imali bismo kad bismo je pratili na licu mjesta i uz to bilježili podatke u svakom trenutku. Zato postoji set aplikacija kojima možemo pratiti sve čimbenike koji utječu na prodaju Vaših proizvoda u bilo kojem trenutku.

Pratite prodaju u realnom vremenu i reagirajte na vrijeme.

Aplikacijama za praćenje prodaje imamo uvid u sljedeće:

  • Fotografije pojedinih polica i rasporeda proizvoda na istima
  • Promjene stanja polica
  • Informacije kada je određeni proizvod nedostupan na polici i kada su zalihe ponovno popunjene
  • Retroaktivni uvid u tijek prodaje proizvoda po policama

Svi podaci su cijelo vrijeme dostupni u samoj aplikaciji preko koje možemo komunicirati i razmjenjivati podatke sa zaposlenicima i suradnicima te imati kontinuiran pregled poslovanja.

Putem dobivenih podataka možemo pravovremeno reagirati na okolnosti koje mogu negativno utjecati na prodaju te saznati kako na najbolji način pozicionirati proizvod za što uspješniju prodaju.

Praćenje uspješnosti prodavaonica

Želite li natjecanje između Vaših prodavaonica koje je pravedno?

Ako ste vlasnik ili plasirate svoj proizvod u više prodavaonica, znate da prodaja u njima može u velikoj mjeri varirati, ovisno o brojnim čimbenicima kao što su pozicija prodavaonice, organizacija prostora, angažiranost prodavača itd.

Želite li  optimizirati prodaju u svakoj pojedinoj prodavaonici, potrebno je:

  • Uzeti u obzir sve čimbenike koji utječu na prodaju
  • Odrediti realni potencijal prodavaonice
  • Potaknuti zaposlenike na suradnju oko ostvarivanja navedenog potencijala

Aplikacija za praćenje uspješnosti prodavaonica pretvara Vašu tvrtku u svojevrsnu ligu, u kojoj zaposlenici formiraju  timove koji se natječu za uspješnost pojedinih prodavaonica.

Aplikacija sakuplja podatke u realnom vremenu, formira statistiku i uspoređuje pojedine prodavaonice. Uspješnost prodaje prati se brojem transakcija koji uzima u obzir sve čimbenike, zbog čega  je natjecanje maksimalno pravedno.

Ovakva vrsta natjecanje potiče:

  • Timski rad
  • Međusobno podučavanje i poticanje
  • Motivaciju za uspjeh

Osvještavanje potencijala pojedinih prodavaonica i njihovo natjecanje vode prema jednom cilju – povećanju uspješnosti prodaje.

 

Imate pitanja?
KONTAKTIRAJTE NAS
ili nazovite +385 91 293 55 55