Mobilni eye-tracker

Mobilni eye-tracker – Testiranje korisničkog sučelja na mobilnom uređaju


Što je mobilni eye-tracker?
Uz pomoć posebnog softvera i hardvera pratimo kretanje očnih jabučica ispitanika koji sadržaj konzumiraju na mobilnim uređajima i manjim ekranima. Optimizacija korisničkog iskustva na moblinim uređajima drugačija je od one na desktopu. Ovaj eye-tracker prva je tehnologija u regiji primarno namijenjena testiranju mobilnog korisničkog iskustva. 

Što mjerimo?
Praćenjem kretanja očnih jabučica mjerimo više stvari odjednom. Kao rezultat mjerenja, softver prikazuje sljedeće:

  • Redoslijed zona/točaka preko kojih je pogled prelazio
  • Statična i dinamična područja interesa – zone na kojima se pogled zadržao i po kojima je kružio

Njime se provode testovi i istraživanja upotrebljivosti kako bismo bolje razumijeli percepciju korisnika pri interakciji s različitim elementima korisničkog sučelja na mobilnom uređaju.

Testiranje korisničkog sučelja na mobilnom uređaju

Ako se mjeri reakcija na određenu stranicu u danom kontekstu, prati se sljedeće:

  • Kakva je funkcionalnost web dizajna
  • Kako kupci percepiraju brend
  • Koji im elementi odvlače ili privlače pažnju
  • Kako se kupac navodi kroz stranicu
  • Koliko je učinkovito oglašavanje na zaslonu mobitela
  • Koliki broj ispitanika je pogledao proizvode u webshopu

Ovim mjerenjem mogu se mjeriti proizvodi u webshopu ili online sadržaj brenda (ili više njih) u određenom kontekstu:

  • Na vlastitoj web stranici ili aplikaciji
  • Na profilima društvenih platformi

Mobilni eye-tracker

Eye-trackerom testiramo:

  • web shopove na mobilnim uređajima
  • vlastite aplikacije brendova (na primjer: netbanking, loyalty program, intranet sustavi…)
  • igrice
  • mobilne web stranice
  • sadržaj na društvenim mrežama

Rezultati se koriste u svrhu procjene funkcionalnosti dizajna te pronalaska rješenja za eventualne prepreke zbog kojih bi kupac mogao odustati od kupovine ili pretplate.

Dobiveni rezultati pokazuju:

  • Kako korisnici podsvjesno reagiraju na pojedine dijelove web stranica ili profila
  • Kako doživljavaju određeni marketinški sadržaj putem zaslona mobilnog uređaja
  • Kako navedeni dizajn i sadržaj stoji u odnosu na konkurenciju
  • Koliko je sadržaj objektivno dobar ili loš s obzirom na podsvjesne ljudske reakcije
  • Što bi se konkretno moglo promijeniti kako bi sadržaj bio uspješniji

Testirati se mogu i Android i IOS sistemi.

Ova eye tracking metoda kombinira se sa sljedećim neuromarketinškim alatima:


Imate pitanja?
KONTAKTIRAJTE NAS
ili nazovite +385 91 293 55 55