Mobilni eye-tracker – Testiranje korisničkog sučelja na mobilnom uređaju
Što je mobilni eye-tracker?
Uz pomoć posebnog softvera i hardvera pratimo kretanje očnih jabučica ispitanika koji sadržaj konzumiraju na mobilnim uređajima i manjim ekranima. Optimizacija korisničkog iskustva na moblinim uređajima drugačija je od one na desktopu. Ovaj eye-tracker prva je tehnologija u regiji primarno namijenjena testiranju mobilnog korisničkog iskustva.
Što mjerimo?
Praćenjem kretanja očnih jabučica mjerimo više stvari odjednom. Kao rezultat mjerenja, softver prikazuje sljedeće:
- Redoslijed zona/točaka preko kojih je pogled prelazio
- Statična i dinamična područja interesa – zone na kojima se pogled zadržao i po kojima je kružio
Njime se provode testovi i istraživanja upotrebljivosti kako bismo bolje razumijeli percepciju korisnika pri interakciji s različitim elementima korisničkog sučelja na mobilnom uređaju.
Ako se mjeri reakcija na određenu stranicu u danom kontekstu, prati se sljedeće:
- Kakva je funkcionalnost web dizajna
- Kako kupci percepiraju brend
- Koji im elementi odvlače ili privlače pažnju
- Kako se kupac navodi kroz stranicu
- Koliko je učinkovito oglašavanje na zaslonu mobitela
- Koliki broj ispitanika je pogledao proizvode u webshopu
Ovim mjerenjem mogu se mjeriti proizvodi u webshopu ili online sadržaj brenda (ili više njih) u određenom kontekstu:
- Na vlastitoj web stranici ili aplikaciji
- Na profilima društvenih platformi
Eye-trackerom testiramo:
- web shopove na mobilnim uređajima
- vlastite aplikacije brendova (na primjer: netbanking, loyalty program, intranet sustavi…)
- igrice
- mobilne web stranice
- sadržaj na društvenim mrežama
Rezultati se koriste u svrhu procjene funkcionalnosti dizajna te pronalaska rješenja za eventualne prepreke zbog kojih bi kupac mogao odustati od kupovine ili pretplate.
Dobiveni rezultati pokazuju:
- Kako korisnici podsvjesno reagiraju na pojedine dijelove web stranica ili profila
- Kako doživljavaju određeni marketinški sadržaj putem zaslona mobilnog uređaja
- Kako navedeni dizajn i sadržaj stoji u odnosu na konkurenciju
- Koliko je sadržaj objektivno dobar ili loš s obzirom na podsvjesne ljudske reakcije
- Što bi se konkretno moglo promijeniti kako bi sadržaj bio uspješniji
Testirati se mogu i Android i IOS sistemi.
Ova eye tracking metoda kombinira se sa sljedećim neuromarketinškim alatima:
Imate pitanja?
KONTAKTIRAJTE NAS
ili nazovite +385 91 293 55 55