Neuromarketing

Zašto trebate neuromarketing najbolje opisuje rečenica velikog marketinškog gurua, Davida Ogilvyja:

“Ljudi ne razmišljaju kako se osjećaju, ne kažu što misle i ne čine što kažu.”

Jeste li znali?

Iako težak samo 1,5 kg, ljudski mozak troši 20% Vaše dnevne energije, a dnevno donosi otprilike 35.000 odluka od kojih je cca 270 vezano uz hranu. 95% naših odluka donosimo na podsvjesnoj i emotivnoj razini, iako volimo misliti da smo svjesna i racionalna bića.



Kako bi ste bili sigurni da su Vaša TV reklama, pakiranje Vašeg proizvoda ili Vaš oglas pogodili bit informacija koje traži potencijalni kupac, Promosapiens Vam nudi najmoderniju istraživačku tehnologiju:

01) IMPLICITOR – prva web aplikacija koja mjeri podsvjesne asocijacije i reakcije na marketinške poruke

02) EEG – uređaj za mjerenje električnih impulsa na površini mozga kod osobe izložene Vašoj reklami

03) GSR – mjerenje uzbuđenja preko mikro čestica znoja

04) EYE TRACKING – praćenje kretanja očnih jabučica

05) FACIJALNA EKSPRESIJA – analiza mikro emocija na licu ispitanika izazvanih Vašom reklamom

06) UX TESTOVI – web testovi prve impresije, click-through i card-sorting testovi za unapređenje web iskustva i/ili proučavanje ponašanja korisnika u online okruženju

Više informacija o neuromarketingu i potrošačkoj psihologiji možete pronaći na našem blogu.



Imate pitanja?
KONTAKTIRAJTE NAS
ili nazovite +385 91 293 55 55