Neuromarketing
Zašto trebate neuromarketing i kontinuirano istraživanje tržišta najbolje opisuje rečenica velikog marketinškog gurua, Davida Ogilvyja:
“Ljudi ne razmišljaju kako se osjećaju, ne kažu što misle i ne čine što kažu.”
Jeste li znali?
Iako težak samo 1,5 kg, ljudski mozak troši 20% Vaše dnevne energije, a dnevno donosi otprilike 35.000 odluka od kojih je cca 270 vezano uz hranu. Iako volimo misliti da smo svjesna i racionalna bića, 50 – 90 % odluka donosimo na podsvjesnoj i emotivnoj razini.
Kako bi ste bili sigurni da su Vaša TV reklama, pakiranje Vašeg proizvoda ili Vaš oglas pogodili bit informacija koje traži potencijalni kupac, Promosapiens Vam nudi najmoderniju istraživačku tehnologiju za istraživanje tržište temeljeno na neuroznanosti i ponašanju potrošača:
Više informacija o neuromarketingu i potrošačkoj psihologiji možete pronaći na našem blogu.
Imate pitanja?
KONTAKTIRAJTE NAS
ili nazovite +385 91 293 55 55