Podsvjesno anketiranje

Znate li što kupci misle o Vašem brandu? A znate li kako ga podsvjesno doživljavaju?

Mišljenje kupaca o određenom brandu može se ispitati različitim istraživanjima i anketama. No, govore li ljudi ono što misle? Ne uvijek.

Čak i kad je odgovor na ovo pitanje potvrdan, postavlja se sljedeće – misle li ono što podsvjesno doživljavaju? Jesu li uvijek sigurni u svoj odgovor?

Svaka ljudska reakcija dijeli se na tri faze:

  1. Prepoznavanje
  2. Implicitna reakcija
  3. Eksplicitna reakcija

Klasične metode anketa i upitnika svakako mogu pružiti određene informacije. No, u tim metodama često nedostaje dodatan uvid u informacije poput: koliko su ispitanici sigurni u svoj odgovor, što zapravo misle, dvoume li se između opcija, biraju li socijalno prihvatljive odgovore i sl.

Svakako je važno pratiti što osoba odgovara racionalno. Međutim, možemo doći do još preciznijih uvida ako uz racionalne odgovore mjerimo i brzinu odgovaranja te ako osobi umanjimo osjećaj krivnje prilikom odgovaranja na (socijalno osjetljiva) pitanja.

U tu svrhu razvili smo:

  • Implicitor – test koji ispituje podsvjesne reakcije
  • Explicitor – upitnik koji ispituje što ljudi misle i koliko su sigurni u to
  • Top of mind – upitnik koji ispituje poziciju brenda u podsvijesti kupca

Više informacija o neuromarketingu i potrošačkoj psihologiji možete pronaći na našem blogu.

Imate pitanja?
KONTAKTIRAJTE NAS
ili nazovite +385 91 293 55 55