Top of Mind, Top of Market

Promet

U situacijama koje od kupca zahtijevaju brzu reakciju, koncept top-of-mind brenda ima ogroman utjecaj na položaj na tržištu.

Zbog toga smo za našeg klijenta iz Srbije, pružatelja usluga vezanih uz putovanja, proveli top-of-mind analizu koja je otkrila kako je pozicioniran u odnosu na konkurente. U trenutku istraživanja, klijent je na ovom visoko fragmentiranom tržištu, bio prisutan gotovo dva desetljeća.

Kroz CAWI online upitnik s 3 vrste pitanja dobili smo vrijedne uvide o:

  • prepoznatljivosti klijenta i konkurencije
  • razlozima za kupnju, odustajanje od kupnje i promjenu pružatelja
  • uslugama koje kupci smatraju ključnima prilikom odluke o kupnji
  • izvorima preko kojih kupci dolaze do usluge

Rezultati istraživanja pružili su klijentu vrijedne informacije o glavnim konkurentima te iskristalizirali marketinšku strategiju identifikacijom target skupine i ključnih usluga koje je preporučeno promovirati.