Određivanje optimalne cijene proizvoda

Dalibor Šumiga Bihevioralni marketing/Neuromarketing, Novosti

Nedavno smo našoj ponudi usluga dodali novi EEG protokol – određivanje optimalne cijene proizvoda.

Ovaj protokol pomaže nam dati odgovor na jedno od najvećih i najvažnijih pitanja svakog poduzetnika:

Koliko su kupci spremni platiti za proizvod prije nego što dođe na police?

Što je “Willingness to pay”?

Metoda mjerenja impulsa mozga koja pokazuje koliko kupci cijene određen proizvod i koliko su najviše spremni platiti za njega (Willingness to pay).

Zašto ga koristimo?

Dobivena saznanja mogu direktno utjecati na profit, osobito ako se cijene testiraju prije nego se proizvod plasira na tržište.

Za razliku od klasičnih metoda istraživanja optimalne cijene proizvoda, npr. anketiranje ispitanika na temelju percepcije vrijednosti, neuroznanstveni pristup određivanju optimalne cijene eliminira većinu kognitivnih pristranosti kao što su:

Efekt prilagođavanja i sidrenja – sklonost ljudi da se vežu za prvu dobivenu informaciju, koju zatim prilagođavaju sve dok ne dobiju konačan rezultat.

Pristranost potvrđivanja – sklonost ljudi da traže, interpretiraju, pamte i fokusiraju informacije koje potvrđuju njihove predrasude.

Heuristika dostupnosti – sklonost pridavanju prevelike važnosti informacijama kojih se možemo brzo prisjetiti.

Primjer izvještaja koji dobivaju klijenti

Dobiveni rezultati pokazuju:

  • Kako korisnici podsvjesno reagiraju na određene cijene proizvoda
  • Kako određena cijena proizvoda stoji u odnosu na konkurenciju
  • Koliko je cijena objektivno visoka ili niska s obzirom na podsvjesne ljudske reakcije
  • Na koji način promijeniti cijenu proizvoda kako bi prodaja bila uspješnija

Imate pitanja?
KONTAKTIRAJTE NAS
ili nazovite +385 91 293 55 55


Prikaži više (39)