Ostani doma – (Lino)

Dalibor Šumiga Case Study

Lino

Pozadina projekta:
Uspješno prilagoditi brend kriznoj komunikaciji je izazov koji traži brzu reakciju. Taj tip komunikacije traži konkretnu i nedvosmislenu poruku koja mora biti vizualno minimalistička, a opet zadržati DNK brenda.

Psihologija iza ideje:
Kroz kampanju “Ostani doma” i podijeljeno je iskustvo prilagodbe na “novo normalno” preko maskote brenda, medvjedića Line. Komunicirana je glavna poruka koja je jednoznačna svima u ciljanoj skupini. Vizuali su kreirani s minimalnim detaljima kako bi zadržali niski “attention ratio”.

Mehanika:
Informativne objave s ciljem edukacije javnosti o najsigurnijim načinima zaštite od virusa prikazane kroz priču Lino medvjedića kao primjer drugima.

Rezultati:
Kampanja je uz pravovremeno lansiranje Covid-19 situacije ostvarila iznadprosječan rezultat među svim ostalim redovno planiranim kampanjama.

Lino

POŠALJITE UPIT

Prikaži više (15)