Pozadina projekta:
Uspješno prilagoditi brend kriznoj komunikaciji je izazov koji traži brzu reakciju. Taj tip komunikacije traži konkretnu i nedvosmislenu poruku koja mora biti vizualno minimalistička, a opet zadržati DNK brenda.
Psihologija iza ideje:
Kroz kampanju “Ostani doma” i podijeljeno je iskustvo prilagodbe na “novo normalno” preko maskote brenda, medvjedića Line. Komunicirana je glavna poruka koja je jednoznačna svima u ciljanoj skupini. Vizuali su kreirani s minimalnim detaljima kako bi zadržali niski “attention ratio”.
Mehanika:
Informativne objave s ciljem edukacije javnosti o najsigurnijim načinima zaštite od virusa prikazane kroz priču Lino medvjedića kao primjer drugima.
Rezultati:
Kampanja je uz pravovremeno lansiranje Covid-19 situacije ostvarila iznadprosječan rezultat među svim ostalim redovno planiranim kampanjama.
Specijalist za bihevioralni marketing, Google Growth Engine ambasador za Adria regiju te osnivač i direktor Promosapiensa. Dalibor je i redoviti predavač na regionalnim i međunarodnim konferencijama: Shopper Brain (Nizozemska), Dubai Lynx (UAE), Euroshop (Germany), Family Thinking Marketing Forum (Poland), Branding Conference (BiH), MEKST (Srbija), HOW Festival (Hrvatska) i mnogim drugima… Njegova predavanja s praktičnim primjerima bihevioralnog marketinga redovito su među najbolje ocijenjenim predavanjima od strane publike.