Content Marketing &
Native Advertising
Istraživanje je pokazalo da osobe koje čitaju “teška štiva” (previše terminologije, nepregledan i nerazumljiv sadržaj) smatraju da je tekst pisala neinteligentna osoba.
Facebook & Instagram
oglašavanje
Kada biste imali cca 300 prijatelja i lajkali cca 50 stranica, svakog dana biste na Facebooku trebali pročitati oko 1.500 novih statusa. Iz tog razloga Facebook je kreirao algoritam koji Vam prikazuje do 300 statusa ljudi i brandova s kojima najviše komunicirate; otprilike 5% sadržaja koji vidite otpada na oglašavanje.
Google/Youtube
oglašavanje
Svake sekunde na Google-u se dogodi 40.000 pretraga što je otprilike 3,5 milijardi pretraga dnevno. 15% dnevnih pretraga Google vidi prvi put...
Neuromarketing
Iako težak samo 1,5 kg, ljudski mozak troši 20% Vaše dnevne energije, a dnevno donosi otprilike 35.000 odluka od kojih je cca 270 vezano uz hranu. Iako volimo misliti da smo svjesna i racionalna bića, 50 - 90% naših odluka donosimo na podsvjesnoj i emotivnoj razini.
Bihevioralni dizajn
Ljudi su iracionalna bića i rijetko prihvaćaju objektivnu stvarnost. Ono što preostaje jest promijeniti im percepciju.
Predavanja i radionice
Dalibor Šumiga, osnivač i CEO Promosapiensa, predavač je na brojnim učilištima te međunarodnim konferencijama. Najpopularnija tema njegovih predavanja je bihevioralni marketing i potrošačka psihologija.