Provodimo napredna istraživanja tržišta znanstveno dokazanim metodama:

Podsvjesna anketiranja

Korak dalje od standardnih upitnika. Mjerenje podsvjesnog sentimenta tržišta prema brendu, snage pojedinih asocijacija vezanih uz brend te “top of mind” pozicije brenda neuromarketinškim metodama

Eksplicitna istraživanja

Istraživanje tržišta, potrošačkih navika, percepcije i konkurentnosti brenda i proizvoda te marketinških poruka i penetracijskih barijera putem custom-made upitnika

Neuro istraživanja

Najprecizniji i najpouzdaniji oblik istraživanja svih marketinških materijala (TV, radio, POS, OOH, SoMe i direktni marketing), web sadržaja i dizajna, pakiranja proizvoda te njegove pozicije na polici i “feel good” cijene. Mjerenje učinkovitosti mirisa i testiranje okusa.

Zašto odabrati Promosapiens?

Dedicirani tim analitičara iz područja potrošačke psihologije, bihevioralne znanosti i neuromarketinga

Dva mobilna neurolaboratorija s tehnološki sofisticiranom opremom: EEG, Eye tracking, GSR i facijalno kodiranje emocija

Napredni softveri za podsvjesno anketiranje: Explicitor, Implicitor, Top Of Mind i Willingness to Pay

Članstvo u vodećem svjetskom neuromarketinškom udruženju NMSBA

Iskustvo rada na više od 15.000 online i offline istraživanja

Najnaprednije metodologije mjerenja prema najvišim znanstvenim standardima

Iskustvo rada na projektima u Europi, Americi i  Bliskom Istoku

Primjere kampanja na kojima je radio naš tim možete pogledati ovdje.