Podsvjesna anketiranja
Korak dalje od standardnih upitnika. Mjerenje podsvjesnog sentimenta tržišta prema brendu, snage pojedinih asocijacija vezanih uz brend te “top of mind” pozicije brenda neuromarketinškim metodama
Eksplicitna istraživanja
Istraživanje tržišta, potrošačkih navika, percepcije i konkurentnosti brenda i proizvoda te marketinških poruka i penetracijskih barijera putem custom-made upitnika
Neuro istraživanja
Najprecizniji i najpouzdaniji oblik istraživanja svih marketinških materijala (TV, radio, POS, OOH, SoMe i direktni marketing), web sadržaja i dizajna, pakiranja proizvoda te njegove pozicije na polici i “feel good” cijene. Mjerenje učinkovitosti mirisa i testiranje okusa.
Dedicirani tim analitičara iz područja potrošačke psihologije, bihevioralne znanosti i neuromarketinga
Dva mobilna neurolaboratorija s tehnološki sofisticiranom opremom: EEG, Eye tracking, GSR i facijalno kodiranje emocija
Napredni softveri za podsvjesno anketiranje: Explicitor, Implicitor, Top Of Mind i Willingness to Pay
Članstvo u vodećem svjetskom neuromarketinškom udruženju NMSBA
Iskustvo rada na više od 15.000 online i offline istraživanja
Najnaprednije metodologije mjerenja prema najvišim znanstvenim standardima
Iskustvo rada na projektima u Europi, Americi i Bliskom Istoku
Copyright © 2024 promosapiens.hr