Istraživanje tržišta

Provodimo napredna istraživanja tržišta znanstveno dokazanim metodama:

  • Eksplicitna istraživanje – Istraživanje tržišta, potrošačkih navika, percepcije i konkurentnosti brenda i proizvoda te marketinških poruka i penetracijskih barijera putem custom-made upitnika
  • Podsvjesna anketiranja – Korak dalje od standardnih upitnika. Mjerenje podsvjesnog sentimenta tržišta prema brendu, snage pojedinih asocijacija vezanih uz brend te “top of mind” pozicije brenda neuromarketinškim metodama
  • Neuro istraživanja – Najprecizniji i najpouzdaniji oblik istraživanja svih marketinških materijala (TV, radio, POS, OOH, SoMe i direktni marketing), web sadržaja i dizajna, pakiranja proizvoda te njegove pozicije na polici i “feel good” cijene. Mjerenje učinkovitosti mirisa i testiranje okusa.

Zašto odabrati Promosapiens?

  • Dedicirani tim analitičara iz područja potrošačke psihologije, bihevioralne znanosti i neuromarketinga
  • Dva mobilna neurolaboratorija s tehnološki sofisticiranom opremom: EEG, Eye tracking, GSR i facijalno kodiranje emocija.
  • Napredni softveri za podsvjesno anketiranje: Explicitor, Implicitor, Top Of Mind i Willingness to Pay
  • Članstvo u vodećem svjetskom neuromarketinškom udruženju NMSBA
  • Iskustvo rada na više od 15.000 online i offline istraživanja
  • Najnaprednije metodologije mjerenja prema najvišim znanstvenim standardima
  • Iskustvo rada na projektima u Europi, Americi i  Bliskom Istoku