Priča o Promosapiensu

Mi smo biznis dizajn agencija koja svoj rad temelji na bihevioralnoj znanosti i evolucijskoj psihologiji.

rast
Naše klijente zanima rast prihoda i rast kvalitete korisničkog iskustva.
Metrike taštine nisu prioritet naših klijenata.
Sve što je ljudsko nama nije strano.
Zato svojim uslugama pokrivamo:
marketing

prodaju

ljudske resurse

istraživanje tržišta

korisničko iskustvo

Sve što radimo, to i mjerimo.

Uz vlastiti softver za podsvjesno mjerenje sentimenta tržišta posjedujemo i dva tehnološki vrhunska mobilna neurolaboratorija.

neuro
neuro
neuro
neuro

Naš tim posjeduje napredno znanje mjerenja učinkovitosti oglašavanja na biznis (market response modelling).

U svakom trenutku želimo znati ide li biznis naših klijenata u pravom smjeru.

Pratimo i analiziramo korisničko iskustvo i online i offline.
Promosapiens posjeduje napredni softver za analizu kretanja i ponašanja kupaca u stvarnim prostorima (supermarketi, shopping mallovi, aerodromi, muzeji…)
shooper
shooper
shooper
shooper
shooper

Poslujemo globalno s klijentima na tri različita kontinenta.

globalno

Smatramo da je kreativnost supermoć.

Iz tog se razloga ne svrstavamo u tabor “digitalnih marketingaša” niti “tradicionalnih marketingaša”.

Smatramo kako ne može svaka kampanja biti bazirana na pozivu na akciju (“Kupi odmah”), niti može biti poezija bez pokrića (“Čarobna snaga našeg proizvoda”).

kreativnost
Mi smo sljedbenici “Mad Men” filozofije, zlatnog doba oglašavanja – kupca ne zanima viši cilj (brand purpose) nego jednostavno i učinkovito rješenje njegovog problema.

Da bi se naš klijent istaknuo ispred konkurencije, njegovo rješenje problema treba komunicirati na duhovit, inspirativan ili emotivan način.

Volimo kreativnost, ali volimo i analitiku.

U centru našeg djelovanja je čovjek, jer svaki je kupac prvo čovjek, a tek onda kupac.

Ako razumijete čovjeka, razumjet ćete i kupca.